HABER GÜLÇİN İŞLER FIRAT gulcin.firat@sabah.com.tr
Hepimiz fırtınalı ve zor günlerden geçtik, geçiyoruz. Ve unutmuyoruz ki her fırtınanın ardından güneş açıyor ve kimi zaman bulutlar arasından süzülen güneşle görsel bir şölen olan gökkuşağı bizi selamlıyor. Gökkuşağı hem renkleriyle hem de verdiği hislerle adeta umudun ve neşenin simgesi. Bunu güzelliğin peşinden giden ünlü lüks moda markası Louis Vuitton, yeni bir proje başlattı. Bu yaratıcı projenin adı The Rainbow Project. Bu yeni proje, vitrin konsept çalışmasından oluşuyor ve bu renkli çalışmaya markanın çalışanları çocuklarıyla birlikte katılıyor ve işte ortaya bu harika görsel şölen çıkıyor.
Tüm katılımcılar bu ortak çalışmada, Maison'un heyecanlı ve çarpıcı vitrinler yaratma geleneğini sürdürürken içlerinde saklı çocuksu duygularını uyandırmaya ve kendi gökkuşağı versiyonunu çizmeye davet edildi. Louis Vuitton, birçok yaratıcı fikrin bir araya geldiği renkli gökkuşağı ile yazın başlangıcını kucaklarken çevresine pozitif hisler yaymayı umut ediyor.
Her bir mağaza vitrininde, o şehirde yaşayanlar tarafından çizilen gökkuşağı deseni, baskı ya da dijital formda sergilenip eşsiz bir görsellik sundu. Paris, Champs-Elysées mağazasının 6 ön vitrini Fransız çocuklar tarafından yaratılan bir dizi gökkuşağı ile süslenirken, Madrid'in vitrinleri İspanyol bir çocuğun eğlenceli monokrom bulutları ile yarattığı gökkuşağı çizimine sahne oldu. Rainbow projesi, tüm dünyada seçili mağazaların vitrinlerinde görülecek ve biz de sizi küçük bir tura çıkaralım istedik. 19. yüzyılın sonlarından bu yana Louis Vuitton dünyasının bir parçası olan ve sanatsal bir bakış açısına sahip vitrinler, tüm bu yıllar boyunca hayal dünyasına bir davetiye olarak hafızalarımızda yer etmeye devam ediyor.