İlayda Oymak
Haber: Gülçin İşler Fırat
Dünyaca ünlü vegan moda markası Save the Duck, Türkiye’ye gelişini ünlü isimlerin katıldığı görkemli bir davetle kutladı. Tanınmış isimlerin de bulunduğu Venedik Sarayı’nda gerçekleşen davette, markanın yaratıcısı Nicholas Bargi ve Türkiye CEO’su Pınar Akçam bir konuşma yaptı. Türkiye’ye markayı getirmekten memnuniyet duyduklarını belirten Akçam, kısa bir süre içinde mağaza sayılarını artıracaklarını belirtti. Sürdürülebilir moda anlayışını ülkemize taşıyan ve milyonlarca ördeği kurtarma misyonuyla bilinen Save The Duck, yeni koleksiyonuyla doğaya olan hassasiyetini bir kez daha gözler önüne seriyor.
Sürdürülebilir moda anlayışını benimseyen ve çevre dostu koleksiyonlarıyla global çapta tanınan Save the Duck, Türkiye’deki ilk durağı olarak Akasya Alışveriş Merkezi’ni seçti, hemen ardından da Aqua Florya’daki ikinci mağazasını açtı. Yenilikçi kumaşlar ve geri dönüştürülmüş malzemelerle hazırlanan koleksiyonlarıyla öne çıkan marka, hayvanlara ve doğaya duyarlı bir yaşam biçimini teşvik ediyor.
Her yaşa, herkese hitap eden sürdürebilir tasarımlar
2024-2025 Sonbahar-Kış sezonunda tanıtılan “The Forest” koleksiyonu, ormanların huzurunu yansıtan toprak tonları ve bitkisel desenleriyle dikkat çekiyor. Modern çizgileriyle öne çıkan koleksiyon, markanın patentli Plumtech teknolojisi sayesinde hem sıcak tutuyor hem de hafif ve esnek bir yapı sunuyor. “We All Bear Responsibility” (Hepimiz sorumluluk taşıyoruz) ve “Stay Wild Stay Free” (Vahşi kal, özgür ol) gibi anlamlı sloganlarla sürdürülebilir moda bilincini güçlendiren Save the Duck, aynı zamanda B Corp sertifikasına da sahip bir marka.
Save The Duck koleksiyonunda şişme montların yanı sıra ofis giyimi, spor kıyafetleri ve gençlere özel tasarımlar da yer alıyor. Çok yönlü parkalar, trençkotlar ve şişme montlarla dolu koleksiyon, her yaşa ve stile hitap ediyor ve moda dünyasında sürdürülebilirliğin öncüsü olmayı hedefliyor.