Kaleseramik yapı malzemeleri sektöründeki güçlü markaları Kale Banyo ve Çanakkale Seramik ile sosyal medyanın en iyilerinin belirlendiği Brandverse Awards 2023’te altıncı kez zirvede yer aldı. Dijitaldeki en başarılı marka ve projelerin ödüllendirildiği SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri’nin, Seramik kategorisinde Kale Banyo ‘Altın’, Çanakkale Seramik ise, ‘Gümüş’ ödülün sahibi aldı.
Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle hayata geçirilen Brandverse Awards’ta, 2023 yılının kazananları belli oldu. Türkiye’deki 50’den fazla sektörden markaların sosyal medya performanslarının değerlendirildiği yarışmada; çevre ve insan sağlığına dost ürünler ile banyo tasarımına modern bir bakış açısı kazandıran Kale Banyo ve sürdürülebilir yenilikçi ürün ve tasarımları ile stil sahibi mekanlar yaratan Çanakkale Seramik aldıkları ödüllerle 6 yıldır olduğu gibi bir kez daha zirvede yer aldı. Sosyal medyadaki performanslarıyla, SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri’nin Seramik kategorisinde başarılı sosyal medya yönetimleri ile Kale Banyo ‘Altın’ ödülü kazanırken, Çanakkale Seramik de aynı kategoride ‘Gümüş’ ödülün sahibi oldu.
Sosyal medyanın en iyilerinin belirlendiği organizasyonun Veri Ödülleri Bölümü’nde bu yıl 50’den fazla sektörde markaların sosyal medya performansları jüri tarafından değerlendirmeye alındı. Bu kapsamda; marka, kurum ve kuruluşların 1 Nisan 2022 – 1 Nisan 2023 arasındaki dönemde, dijitalde yaptıkları tüm kampanya ve iletişim faaliyetleri, SocialBrands Sosyal Medya Marka Endeksi’ne göre analitik olarak incelendi. Deloitte Türkiye’nin uzmanlığı ile yapılan titiz değerlendirme sürecinin ardından, kategorilerinin en başarılı markaları belirlendi.