Türk mücevher markası Mevaris Financial Times’ta

İngiltere’nin en saygın gazetesi Financial Times, geçen hafta Cuma günü çıkan sayısında, Türk mücevher markası Mevaris ve kreatif direktörü Fatoş Altınbaş’a geniş yer verdi.

Türk mücevher markası Mevaris Financial Times’ta

Financial Times editörü Francesca Fearon, Türk kuyumcular Kapalıçarşı'nın tonlarını Londra'ya taşıyor" başlığıyla kaleme aldığı yazısında, Londra'da da mağazası olan Mevaris'in kurucusu ve kreatif direktörü Fatoş Altınbaş'ı tanıtıp markası ile ilgili görüşlerine yer verdi.

Fatoş Altınbaş'ın lüks ürünler satmak için kurulan Kapalıçarşı mirasını, Burlington Arcade'deki mağazasıyla Londra'ya taşıdığını vurgulayan Financial Times editörü, Mevaris'in misyonu, koleksiyonları ve tasarımlarıyla ilgili de detaylı bilgi verdi. Fatoş Altınbaş'ın, Londra'daki mağazasının ve tasarımlarının fotoğraflarına da yer veren Financial Times'ın haberi, Fatoş Altınbaş'ın, pandemi sırasında Londra'da açtığı mağazasıyla Mevaris'i dünyaya tanıtmak için İngiltere'nin başkentini bir merkez olarak seçtiği yorumuyla sona veriyor.


6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanmış aydınlatma metnimizi okumak ve sitemizde ilgili mevzuata uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen tıklayınız.