Elif Özyüksek, Romantica Chic'in kısa ve orta vadedeki hedeflerini şu cümlelerle aktardı; "2018 yılında İstanbul'da, modanın kalbi Nişantaşı'nda ilk mağazamızı açtık. İyi ki de açmışız. Bu zamana kadar yüzlerce kişinin en özel anlarına şahit olmak, hikâyelerine ortak olmak benim için paha biçilmez bir mutluluk. En önemlisi de yabancı turistlerin ilgisini görmek bizi hem müthiş gururlandırdı ve global pazarlara açılma noktasında özgüvenimizi yükseltti. Şimdi önümüzde uzun bir yol var. Markamızı büyük kitlelere duyurmak, koleksiyonumuzun eşsiz parçalarını insanların beğenisine sunmak en büyük arzumuz. Müşteri odaklı pazarlama stratejisini benimseyen, ekip çalışmasına önem veren ve değer yaratma çabasında bir marka olarak yolumuza devam ediyoruz. Ürünlerimizin kalıp, kesim, desen, tasarım, baskı, dikim ve tüm üretim süreçlerini kendi bünyemizde, temiz ve sürdürülebilir ürün kalitesiyle müşterilerimize sunmak için çaba gösteriyoruz. Temel hedefimiz, Türk hazır giyim sektörünün tasarım ve kalite anlamında dünya ile rekabet eder hale gelmesine katkı sağlamak. Bunu gerçekleştirebilecek potansiyele sahibiz."