Hakkında bilinmeyenleri anlatan Gomez, gerçekçi olmayan mükemmellik standartlarının akıl sağlığını bozduğunu ifade etti.
Selena Gomez, bir yandan bipolar bozukluk ve kelebek hastalığıyla (lupus) boğuşurken, diğer yandan da üçüncü albümü Rare'in ismini taşıyan kendi güzellik markasını oluşturdu.
Kozmetik markası bulunan sanatçının ürünlerinin internet sitesinde, "Selena Gomez'in yarattığı marka, gerçekçi olmayan mükemmellik standartlarına karşı duruyor" ifadeleri yer alıyor.
"BASKIYI ORTADAN KALDIRMAK İSTEDİM"
Selena Gomez, verdiği röportajda, "Toplum bize sürekli olarak yeterli olmadığımızı söylüyor, bu yüzden bu baskıyı ortadan kaldırmak ve tartışmayı değiştirmek için bir marka oluşturmak istedim. Bu markayla amacım gerçekçi olmayan güzellik standartlarını yıkmak. Kişisel deneyimlerimden bu imkânsız güzellik standartlarının zihinsel sağlığımı çok fazla etkilediğini gördüm ve aynı şekilde hisseden birçok kişi tanıyorum" ifadelerini kullandı.
Ünlü şarkıcı, internetin de kişinin huzurunu ve akıl sağlığını olumsuz etkileyebileceğini belirtti. Gomez'e göre; sosyal medyaya belli dönemlerde ara vermek sağlıklı bir çözüm.