Ben hayatım boyunca aklına gelen her şeyi hayata geçiren ve yeniliklere açık biri olduğum için ilk dijital moda haftasında koleksiyonumu sergileyecek olmaktan son derece mutluyum. İlk defa gerçekleştirilecek olan dijital moda haftasının hem tasarımcılar hem de izleyiciler için daha yaratıcı bir platform olacağını düşünüyorum. Dijital moda haftasının koleksiyonları daha geniş kitlelere ulaşabilme fırsatı sunması ve sektörün önde gelen profesyonelleriyle değişimi deneyimlemek kesinlikle heyecan verici. Pandemi, moda endüstrisini süreçlerden, tasarımlara ve satış kanallarına kadar her alanda değişime mecbur bıraktı. Uzun süre kapalı kalan mağazalar, iptal olan siparişler, üretimin durması yeni stratejiler belirlemeye, beklentilerimizi değiştirmeye ve yeni çağa adapte olmaya yönlendirdi. İçinde bulunduğumuz bu zor günlerde online alışveriş tek seçenek haline geldiği için dijital moda haftası ülkemizde ve uluslararası platformda daha fazla kişiye ulaşabilmek adına fırsat yaratacaktır. Türk moda sektörü olarak dünya moda endüstrisinde tasarım, üretim, hammadde olarak önemli bir yer tuttuğumuzu ve çağa ayak uydurduğumuz bir çizgide istikrarlı ilerlediğimizi düşünüyorum.
"Daha rahat ve kullanışlı tasarımlara yöneldik"
Tüm dünyayı saran pandemi, moda sektörünü de derinden etkiledi. Biraz düşünmeye ve yeni planlar oluşturmaya itti. Tüm bu etkilerin, moda sektörünü hali hazırdaki durumu sorgulamaya yönelttiğini düşünüyorum. Ben de bu sorgulamayı ve değerlendirmeyi kendi içimde yaptım. Bu krizi ve ihtiyaçlarını doğru okumaya özen gösterdim. İçinde bulunduğumuz süreç doğrultusunda daha rahat, şık ve kullanışlı tasarımlara yöneldik. Bu koleksiyonda müşterilerimizin beklentilerini göz önüne alarak casual ve smart casual giyimini Tuvanam dokunuşları ile yorumladık. Koton, organik ve pamuklu kumaşlar, jakarlı kupralara yer verdiğimiz koleksiyonda Tuvanam imzası haline gelen işlemelerin minimalize edilerek detaylandırıldığı bir koleksiyon hazırladık.