Lüks orta sınıfa güçlü bir rakip geliyor

Alfa Romeo’nun, lüks orta sınıftaki otomobili Giulia’nın en performanslı versiyonu, Frankfurt Otomobil Fuarı’nda görücüye çıktı. Fuarda büyük ilgi gören Giulia Quadrifoglio, ilkbaharda Türkiye’de satışa

Lüks orta sınıfa güçlü bir rakip geliyor

Bu yıl kuruluşunun 105. yıl dönümünü kutlayan İtalyan otomobil üreticisi Alfa Romeo'nun lüks orta sınıfta yer alan yeni temsilcisi Giulia'nın en performanslı versiyonu, Frankfurt Otomobil Fuarı'nda resmen görücüye çıktı. İlk olarak 510 HP'lik yüksek performanslı spor versiyonuyla Alfa Romeo Giulia, önümüzdeki ilkbaharda Türkiye'de de satışa sunulacak. Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, yırtıcı tasarımı, yenilenen logosu, arkadan itişli altyapısı ve Ferrari teknolojisi taşıyan performanslı motoruyla otomobil tutkunlarını meraklandırıyor. 2016 Ocak'ta üretimi başlayacak olan Alfa Romeo Giulia model ailesinin spor versiyonu Giulia Quadrifoglio, Frankfurt Otomobil Fuarı'nda ziyaretçilerin karşısına çıkarak ilgi odağı oldu. Giulia'nın en performanslı versiyonu olan Quadrifoglio, kendine özgü İtalyan tasarımı, son teknoloji yenilikçi motorları, mükemmel 50/50 ağırlık dağılımı, eşsiz teknik çözümleri ve en iyi güç-ağırlık oranı özellikleriyle öne çıkıyor. Yeni Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, birkaç sade dokunuşla kimliğini ortaya koyabilen güçlü ve heykelsi bir genel yapıya ve saldırmaya hazır büyük bir kediyi andıran görünüme sahip. 50/50 ağırlık dengesi ve arkadan çekiş sisteme sahip olan araçta, ağırlığı dengelemek için, motor ve mekanik parçalar iki aks arasında sıralanmış. Bu sebeple Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, çok kısa çıkıntılara, uzun bir motor kaputuna ve ön çamurluklara ve gücün yol üstüne salınan noktasını görsel olarak işaret eden gösterişli arka çamurluklara sahip. Alfa Romeo'nun Magneti Marelli'yle yaptığı işbirliğiyle üretilen en sportif Giulia'nın ön ve arka far panelleri de büyük dikkat çekiyor. Stil mükemmelliği ve teknolojinin başarılı bir birleşimi olan LED arka far panelleri, aracın arka kısmını, ayırt edici bir şekilde ortaya koyuyor. Ön bölümde ise 35W modüllü Xenon teknolojisini kullanan ve normal halojen farlara göre gece görüşünü yüzde 200 artıran farlar yer alıyor. Aynı zamanda bu farlar, öndeki engellerin en az bir saniye öncesinden görülmesini sağladığı için saatte 50 km/s hızla giderken fren mesafesinde 28 metrelik bir erken duruş avantajı sağlıyor. Gündüz seyir farları (DRL), sinyal farları, yan farlar ve yön göstergeleri daha iyi yakıt verimliliği ve maksimum performans için LED teknolojisini kullanırken, diğer tüm farlarda AFS teknolojisini kullanılıyor.

Şerif ERCAN

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanmış aydınlatma metnimizi okumak ve sitemizde ilgili mevzuata uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen tıklayınız.