Araştırmaya göre İngiliz Kraliyet Ailesi, dünyanın en büyük beşinci "kurumsal" markası. Bu da Nike, Coca-Cola, Microsoft ve Disney'in bile önünde olduğu anlamına geliyor.
Bu bilgi, dün 95'inci yaşına giren Kraliçe'nin doğum gününü kutlama amacıyla hazırlanan bir True Royalty TV belgeseli için yaptırılan araştırmadan geliyor.
Araştırma şirketi Statista tarafından yapılan analiz, "The Queen" (Kraliçe) gibi, arama terimine en az bir referans içeren çevrimiçi haber makalelerinin sayısı da dahil olmak üzere bir dizi faktöre dayandırıldı.
KRALİÇE, BEYONCE'DEN 16 KAT DAHA BÜYÜK
Araştırma, Kraliçe Elizabeth'in 'kişisel markasının' şarkıcı Beyonce'den 16 kat, Kim Kardashian ve Microsoft kurucusu Bill Gates'in 6 katı olduğunu ortaya koydu.
Kraliçe'nin, ünlü televizyoncu Oprah Winfrey'in kişisel marka boyutunun neredeyse üç katıyken Beckham çiftinin 23 katı daha büyük bir marka olduğu tespit edildi.