Fuarın gözde markalarından olan Koçak ise etkinliği yoğun ilgi görerek tamamladı. Yurt içi ve yurt dışından büyük talep alan Koçak, 20 bin üzerindeki büyük oranda fantezi mücevherleriyle iş ortaklarının ve potansiyel müşterilerinin dikkatini çekmeyi başardı.
Sektörde 65. yıla girerken müşterileri en yeni ve trend modellerle buluşturmaktan vazgeçmeyen Koçak yeni ürünlerini fuarda ziyaretçilerle buluşturdu. Yoğun ilgiden memnuniyetini dile getiren Koçak Kurumsal İletişim ve Reklam Yöneticisi Berkay Özkara, fuara hazırlık sürecinden bahsetti. 20 bin tasarım ürünle fuara katıldıklarını belirten Özkara, fuardan aylar önce tasarım ve üretim ekibinin titizlikle yürüttükleri çalışmalardan bahsederek; fantezi ve baget ürünlere yönelim olduğunu ekledi.
Türkiye'de artan mağaza sayısıyla müşterilere daha kolay ulaştıklarını belirten Özkara, online satış sitesine de ilginin yoğun olduğunu belirtti. Fuara özel hazırlanan tasarım ürünlerini Kasım ayından büyük bir kampanyayla tüketicilerle buluşturacaklarını ekledi.