Christofle'dan festival Colbert'e özel etkinlik

Chisto e markası, 1954 yılında Fransa’da kurulan Comite Colbert’in Istanbul’da düzenlediği ‘Festival Colbert’e sanatsal bir kokteyl ile dahil oldu.

Christofle'dan festival Colbert'e özel etkinlik
Yüz yılı askın bir süredir Fransız zarafetinin simgesi olan nitelendirilen Christofle markası 1954 yılında Fransa'da kurulan Comite Colbert'in stanbul'da düzenledigi Festival Colbert'e sanatsal bir kokteyl aracılıgıyla dahil oldu. Christofle markasının CEO'su Thierry Oriez ve Ramina Hakko'nun ev sahipligini üstlendigi kokteylde Festival Colbert için özel olarak tasarlanan 'Teleidoskop' ile modern yansımalar lanse edildi. Etkinlige cemiyet hayatının tanınmıs simaları büyük ilgi gösterdi.

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanmış aydınlatma metnimizi okumak ve sitemizde ilgili mevzuata uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen tıklayınız.