Kapsayıcı vizyonuyla güzelliğin her halini kutlayan, güzellik topluluğuna ilham veren ve onlara yargılamadan kendilerini özgürce keşfedip, ifade edebildikleri, özgüvenlerini güçlendiren alanlar sunmayı amaçlayan Sephora, rolünün altını bir kez daha çiziyor.
Sephora Global Başkanı ve CEO'su Guillaume Motte: "Sephora dünya lideri olarak, prestij güzellik sektörüne yön veren ve güzelliğin kurallarını her zaman baştan yazan bir marka oldu. Bu marka mesajı, Sephora’nın Kuzey Amerika'daki konumlamasının en önemli unsuruydu ve bölgedeki prestij güzelliği yeniden tanımlamaya yardımcı oldu. Bu mesajı global olarak benimseyerek, benzersiz güzellik vizyonumuzu ama aynı zamanda, sınırsız ve engelleri olmayan kucaklayıcı bir topluluğa ait oluşumuzu vurguluyoruz. Sadakat programımızın dünya çapında 180 milyon üyesi, yüzlerce marka ortağımız ve 50.000 çalışanımıza, özetle topluluğumuzu oluşturan milyonlarca güzellik tutkununa ilham vermek istiyoruz.” diyor.
Kampanyada mental sağlık, kapsayıcılık ve özgüven gibi güçlü kavramları destekleyen Rare Beauty markasının kurucusu Selena Gomez de yer alıyor.
"İlk olarak 2019'da Kuzey Amerika'da lanse edilen "We Belong To Something Beautiful", bir marka mesajından çok daha fazlası haline geldi. Mağaza deneyimimizi dönüştürmekten ürün yelpazemizi genişletmeye birçok aksiyonun ilham kaynağı oldu. Her kültürün kendine özgü nüansları olsa da, kapsayıcılığın evrensel bir kavram olduğuna inanıyoruz. Şimdi bu hedefimizi tüm dünyada gerçekleştirmek için kendimize meydan okuyoruz."diye ekliyor Sephora Global CMO’su Deborah Yeh.