Lüks İtalyan markası Gucci, 'ters' tasarımlı gözlüğünü internet sitesinde "1950'lerin ve 1960'ların kedi gözü çerçevelerine sıradışı yaklaşım" şeklinde tanımladı.
Açıklamada şu ifadeler yer aldı:
"Bu güneş gözlükleri 'baş aşağı' bir etki oluşturarak ters çevrilmiş şekilde tasarlandı. Çerçeve ve sapların üretiminde siyah ve beyaz asetatlı çok sayıda katman kullanıldı. Emaye baskı çiçek detayları ve ufak bir 'Gucci' logosu, tasarımı daha da zenginleştiriyor."
Ancak Independent'in haberine göre, alışveriş yapanlar tasarım hakkındaki kafa karışıklıklarını paylaşırken bir kişi gözlüğün "rahatsız" hissettirdiğini söyledi.
Gözlüğün fotoğrafını Twitter üzerinden paylaşan biri de "Gucci, bunu neden yapıyoruz?" diye sorarken başkası da "Bu tasarımcılar karantinada ve çıldırmışlar" diye espri yaptı.
Başka bir kişiyse "Merak ediyorum, acaba Gucci bir şeyi sırf 'yapabildiği' için yapmak zorunda olmadığını ne zaman anlayacak?" diye ekledi.