MELİH TÜRK
Ünlü ev aletleri markası 'merak etmek' kavramını odağına aldığı sürdürülebilirlik stratejisini, gerçekleştirdiği lansman davetiyle tanıttı. Geleceği merak edenler için yenilikçi teknolojiler geliştiren, 'daha azıyla çok daha fazlasını yapabilen' daha az enerji ve su tüketen ürünleriyle dikkat çeken Siemens Ev Aletleri, Geleceği Merak Edenlere sloganıyla sürdürülebilirlik hedeflerini paylaştı. Marka, daha iyi bir gelecek için sürdürülebilirliğin önemine de gerçekleştirdiği panelle dikkat çekti. "Teknolojiye sorumluluğu öğretebilir miyiz" sorusu ve merak duygusuyla geliştirdiği teknolojiler sayesinde yenilikçi teknolojilerle daha iyi bir gelecek için ürünler geliştirdiğinin de altını çizdi. BSH Türkiye CEO'su Gökhan Sığın'ın ev sahipliğinde gerçekleşen lansman davetine, markanın Türkiye iletişimi kampanya yüzü olan, oyuncu Kaan Urgancıoğlu da katıldı. Davette Akasya Asıltürkmen, Aylin Çetinkaya, Ceylan Çapa, Gizem Hatipoğlu, Katre Turan, Nurdan Büyükak, Özge Özkatman, Yasemin Şefkatli gibi iş ve cemiyet dünyasından isimler bir araya geldi.
Gökhan Sigin, Ekin Sarfati, Kaan Urgancıoğlu, Hakan Sultar
Ceylan Çapa