Unilever'in ev dışı gıda sektöründe hizmet veren markası Unilever Ev Dışı Tüketim; dünyaca ünlü şefleri, gastronomi profesyonellerini, profesyonel konuşmacıları, yatırımcıları ve şefleri bir araya getiren VII. Uluslararası Gastromasa Gastronomi Konferansı'nın katılımcı firmalarından biri oldu. Bu yıl "Sürdürülebilirlik & Biyoçeşitlilik" teması ile iki gün süren Gastromasa'da konferansın oturum sponsorları arasında yerini alan Unilever Ev Dışı Tüketim aynı zamanda ürünleri ile hazırladığı farklı lezzetleri misafirlerle buluşturdu.
"Sektördeki Tüm Paydaşların İhtiyaçlarına Cevap Vermek İçin Çalışıyoruz"
Bu yıl Gastromasa Bar, Gastromasa Pastry ve Gastromasa Hospitality konseptleriyle birbirinden farklı oturumlara ve panellere ev sahipliği yapan konferansta "Markaların Sürdürülebilirlik Uygulamaları" adlı oturumda konuşan Unilever Ev Dışı Tüketim Genel Müdürü Yılmaz Tokgöz konuşmasında, "Sadece Türkiye'de değil, tüm dünyada şu günlerde en sık duyduğumuz kelime sürdürülebilirlik. Unilever Ev Dışı Tüketim olarak 2001'den itibaren Türkiye'de Horeca sektöründe değer yaratmak ve başta şefler olmak üzere, tüm mutfak çalışanları, işletmeler ve ağırlama sektörünün tüm paydaşlarının ihtiyaçlarına cevap vermek için çalışıyoruz ve sektörümüz için sürdürülebilirlik konusunun önemini birebir deneyimliyoruz. Sadece yeme içme sektörü için değil, tüm sektörler için çok önemli bir konu, hassasiyetle ve organize olunarak ele alınması şart. Unilever olarak biz de sürdürülebilirlik hedefi ile farklı alanlara dokunan projelere imza atıyoruz" ifadelerine yer verdi.
İlham Veren Reçetelerden Oluşan Lezzetler Gastronomi Dünyası ile Buluştu
İki gün boyunca yeme-içme sektöründen yaklaşık 10 bin kişiye ev sahipliği yapan Gastromasa'da yerini alan Unilever Ev Dışı Tüketim ilham veren reçeteleriyle hazırladığı menüsü ile ziyaretçilere lezzet ve ilham dolu dakikalar yaşattı. Yeni ürünlerini Gastromasa'da sunan Unilever Ev Dışı Tüketim'in, Hellmann's Peri Peri ve Cheddar ürünleriyle hazırladığı trend reçeteleri misafirler ile buluştu. Menüde Cheddar Sos Eşliğinde Nachos ve Ispanaklı, Pancarlı, Sade olmak üzere üç çeşit Humus ve tatlılardan Carte d'Or Brownie en çok ilgi gören lezzetlerden oldu. Şeflerin ihtiyaçlarını gözeterek hazırladığı ürünlerle sektöre her zaman sürdürülebilir çözümler sunan Unilever Ev Dışı Tüketim, standı Gastromasa'da önde gelen şeflerin, sektör profesyonellerinin ve konu uzmanlarının buluşma noktası haline geldi. Stant, Unilever Ev Dışı Tüketim şeflerinin ellerinden çıkan zengin menüsü ve geniş oturum alanlarıyla ziyaretçilerin hem tadım yaparak lezzetlerle ilgili bilgi aldığı hem de bir araya gelme fırsatı yakaladığı en yoğun noktalardan biri oldu.