Lokum, kolonya ve kahve gibi ikram ve hediye geleneğinin ürünlerini 'Hatun' adı altında marka haline getiren Arzu Altan Niziplioğlu, "Biz eşsiz bir medeniyete sahibiz. Osmanlı kültürü dünyada eşi benzeri olmayan bir kültür. Osmanlı temalı diziler ve televizyon programlarında Osmanlı tarihinin sadece siyaset ve savaş olayları anlatılıyor. Ancak Osmanlının müthiş bir sosyal hayatı ve gelenekleri var bunları da unutmamak lazım. Bu amaçla kurduğumuz marka ile biz bunu yaşatmak ve hayatımızın içine yeniden dahil etmek istedik. Lokum, kolonya, temizlik ürünleri, kahve gibi ürünleri bugünkü kültürümüzün içinde yer alabileceği şekilde yorumladık. Temizlik ve güzel koku hassasiyeti aslında din kökenli. İslamiyette temizliğin ve güzel kokmanın önemini Peygamber Efendimiz de buyurmuştur. O dönemlerde misk, amber ve ud ağacı kökleri yakılarak güzel kokularla evler tütsülenirdi" diye konuştu.
Topkapı Sarayı, Ayasofya, Kapalıçarşı, Kız Kulesi şeklinde isimlendirdikleri koleksiyonların başında kolonyanın geldiğini belirten Niziplioğlu, "İkram kültürümüz gereği misafirlerimize kolonya servisi yaparız. Kolonyanın yanında oda kokuları, vücut spreyi, lokum ve Türk kahvesi gibi tamamen kendi kültürümüze ait değerleri koleksiyonumuz içinde topladık" diye konuştu.